您的位置:首页 > 食品饮料 > 蛋制品 > 湊熱鬧 - 【元朗嘉麗園】

湊熱鬧 - 【元朗嘉麗園】

luyued 发布于 2011-05-07 01:50   浏览 N 次  

本來呢o的相係兩個星期前影落,諗住做下儲備,無題材時才拿出來 (為免對得電腦太多變成隱蔽師奶仔,所以近期訓練緊自己一日只可寫一篇 blog ... ) 但剛才揭揭下本飲食男女,赫然發現今期就係專訪嘉麗園!仲有成七版紙咁多!元朗街坊,快o的買本o黎睇耶 ~ 寫得好攪笑架

回想起,我地同嘉麗園都有段小故事架 話說 2005 年夏天第一次和笨 B 爸爸入元朗睇村屋時,完全唔識元朗地頭,簡直係胡亂咁行 ~ 途徑呢間裝修「突出」o既嘉麗園,見到成個門口掛晒大 banner,有個「潮州佬」大嘜頭,猛 sell 自己o的魚丸有幾咁好食,睇落好勁咁!最重要係o個時過左食飯時間,仲係坐滿晒人,我地心諗唔會差得去邊,所以就姑且入去一試喇 ~

一試之下,果然好味!o的魚片、魚丸果然好新鮮彈牙,仲好大碗添!其實佢o的粉麵款式超級多,o的名稱仲好攪笑添架!好似三寶、四寶、五寶 ... 到十寶都有!o的粉麵好好味,唯一唔好係個湯底太濃,食完有o的口渴呀 (事關佢話o的湯底係精心熬製的,所以飲左唔少 )!

故事o既高潮,係我地食過一次之後,完全唔記得呢間舖頭位處邊度!所以過去兩年間,係冇再食過架 !一直念念不忘,直至兩個禮拜前 (當然已對元朗熟悉好多了),又再貢下貢下,貢到呢條街啦!開心到我丫 ~ 即刻拉住笨 B 爸爸入去擦多次呀!今次醒左,攞埋咭片添啦

【元朗 - 嘉麗園潮州粉麵餐廳】

地址:元朗康景街 5 號地下

電話:2476-6882

【下圖】就係呢條 banner,吸引左我地入去試第一次架啦 ~

【下圖】令人印象非常難忘的門面設計 不過冇左呢個「特色」,兩年後o既我都搵唔番呢間舖頭呀 話時話,嘉麗園門口經常泊滿小巴,如果佢唔做到咁「突出」,睇怕都冇人留意到佢!

【下圖】非常勁多款式,睇餐牌都睇到傻

【下圖】開放式廚房 - 最鍾意o個o的一樽樽吊起來的香料,睇見已流口水

【下圖】久別重逢,我食左個紫菜四寶米 ~ 好多料啊,食完好飽!

【下圖】笨 B 爸爸勁呀,挑戰「全套腩雜十寶」,清晒兼面不改容!

【下圖】除左極大量選擇o既粉麵之外,仲有好多潮州特食小食 ~ 我地叫左個炸大腸,好惹味呀!


图文资讯
广告赞助商