您的位置:首页 > 食品饮料 > 调味品 > 2011.5.11

2011.5.11

luyued 发布于 2011-06-18 14:40   浏览 N 次  

今日系5.11号噜,今日翻中班,而老婆翻早班,一早就叫老婆起身刷牙洗面翻工,今日好大头虾吖,叫左妹仔一次起身跟住就冇叫到,特然之间醒左已经9点啦,我即刻打比老婆先,好惊老婆未起身啦,呜呜呜,好彩老婆都起身啦,好彩吖,担心死呱呱吖,而老婆都出门口翻工啦,我就陪老婆倾计话都冇甘快就陪老婆倾到翻铺头啦,而我就起身开电脑帮老婆啦伯伯跟住就刷牙洗面换衫工啦,今日翻到去好郁闷吖,个天热到飞起吖,救命啊,翻到去又冇野做又冇客人,唯有稳差异,哇咔咔,好5容易挨到下午,特然之间个天黑晒,雷都打埋,阴功咯,我要落班噶,你叫我点样走吖,郁闷死我啦,而老婆都落班啦,今日补种出去开饭,今日系老婆吖爷生日,祝妹仔吖爷身体健康,老当益健。同老婆倾左阵电话我都落班啦,我就乖乖地即刻翻屋企=老婆翻黎陪我,呱呱会帮你啦伯伯噶啦,我爱你妹仔池笑君,我=你电话吖,翻屋企记得小心D喔,I LOVE YOU。

妹仔你要记住吖,呱呱应承过你永远都5会掉地你噶,我要好好保护你珍惜你爱护你噶,我要努力稳钱买屋娶你噶,你要=呱呱吖,我爱你老婆池笑君。一生中最爱就系你一个池笑君,永远都5会变。

图文资讯
广告赞助商