您的位置:首页 > 食品饮料 > 调味品 > 家乐

家乐

luyued 发布于 2011-06-13 22:12   浏览 N 次  
来左里度好快就一个月啦!在里度有好多也!好开心,亦有唔开心!
唔开心梗是工作上噶!
开心噶就是有你!家乐在我噶身边,同我一齐!同你一齐噶感觉真是好难讲D出来!有时你对我好好!但又是又好怪!就好似今晚甘样!你叫我去吃粥!话我甘瘦!讲我吃甘小也~~~~~~~~~讲真噶啦!我觉得给人地关心真是好好!所以我今晚就是甘样笑啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!111我是见到他甘样!开心到笑~~~~~~~~~~~~~~~~你真是一D都唔识哄女仔!不过我!我自己都唔知点样讲!
同你一齐真是好好!家乐好多谢你甘关心我~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~有可能噶话!我真是想以后都同你在一齐!但我又怕!我都唔知怕D咩也!!!!!!!!!!!!!!!
你~~~~~~~~~~~~~~~~~~````
上一篇:亲朋好友来家乐 下一篇:去家乐
图文资讯
广告赞助商